سایت هیمو

فرهنگی، اقتصادی، هنری

 معرفی سیستم مدیریت محتوای برنچ (سازنده وب سایت)

BranchCMS

  BranchCMS

یک سیستم مدیریت محتوای وب سایت میزبانی شده است که برای ساخت و مدیریت وب سایت های سفارشی خلاقانه طراحی شده است. BranchCMS یک «سازنده وب سایت» محدود نیست و بنابراین هیچ محدودیتی در طراحی ندارد. 

اهداف ما این است که ساخت و نگهداری وب سایت های منحصر به فرد را سریع تر و آسان تر کنیم. چه صاحب کسب و کار با دانش وب باشید، چه یک طراح مستقل یا بخشی از یک آژانس، BranchCMS عملکرد مورد نیاز برای وب سایت های شما را در اختیار شما قرار می دهد.

همه چیز سفارشی است

هیچ دو سایتی شبیه هم نیستند و CMS که به وب سایت شما قدرت می دهد نیز نباید باشد. با BranchCMS شما به تمام جنبه های وب سایت خود دسترسی کامل دارید.

محتوا را سفارشی کنید

زمینه هایی را که برای محتوای منحصر به فرد خود نیاز دارید ایجاد کنید.

ویژگی های سازنده محتوای سفارشی

سازنده محتوا برای ایجاد صفحات منحصر به فرد

سازنده محتوای داخلی BranchCMS با کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد به راحتی صفحات منحصر به فرد بسازید. عناصر سازنده محتوای خود را برای رفع نیازهای وب سایت و کسب و کار خود ایجاد کنید.

سازنده محتوا

آزادی کامل طراحی

با استفاده از زبان قالب سازی قدرتمند Twig، الگوهای خود را ایجاد و سفارشی کنید.

کد قالب

با یک پایه طراحی محکم با مضامین شروع کنید

تیم شما می تواند تم های خود را برای شروع سریع پروژه های شما ایجاد کند.

تم های BranchCMS خواه تم های دیگ بخاری باشند یا طرح کامل، به شما امکان می دهند پروژه ها را سریعتر و با ثبات بیشتری شروع کنید.

یا، به سادگی به سفارشی بروید و کار خود را انجام دهید!

پلاگین مورد نیاز نیست

بر خلاف CMS های محبوب، برای به دست آوردن یک وب سایت کاربردی، به تعداد زیادی افزونه نیاز ندارید. 

BranchCMS

  برنچ سی ام اس دارای تعدادی برنامه تخصصی و کاملاً یکپارچه مانند وبلاگ، تقویم، گالری، فهرست اعضا، فروشگاه، کمپین های ایمیل، لیست املاک و غیره است. اگر میخواهید یک نوار لغزنده تصویر بسازید، چند راه داخلی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله راه اندازی یک ویجت مجموعه، طرح بندی محتوا، یا یک عنصر سازنده محتوا سفارشی. نیازهای محتوای شما هر چه باشد، به احتمال زیاد BranchCMS می تواند آن را خارج از جعبه مدیریت کند.

مانند هر چیز دیگری، می‌توانید تمام برنامه‌ها را برای نیازهای محتوا و طراحی خود به طور کامل سفارشی کنید.

سئو داخلی

عملکرد قدرتمند SEO در BranchCMS استاندارد است. هیچ پلاگین خارجی لازم نیست.

پشتیبانی که شما را شگفت زده خواهد کرد

ما به حمایت خود از مشتریان و آژانس ها به طور یکسان افتخار می کنیم. همه مهم هستند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به همه درخواست ها در اسرع وقت با پاسخ های مفید پاسخ دهیم.

با تیم پشتیبانی ما می‌توان از طریق ایمیل، تلفن یا از طریق ویجت چت داخلی در هر سایتی تماس گرفت. ما سعی می‌کنیم در طول یک ساعت به اکثر درخواست‌ها در ساعات کاری عادی پاسخ دهیم، اما شما اغلب در عرض چند دقیقه پاسخ می‌گیرید.

یک پلت فرم قابل اعتماد که با کسب و کار شما رشد می کند

همانطور که تجارت شما یا کسب و کار مشتری شما رشد می کند، نیازها و خواسته های وب سایت نیز افزایش می یابد. پلتفرم BranchCMS به گونه ای طراحی و ساخته شده است که با شما هماهنگ باشد.